Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline; przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod kątem wzrostu ROI i...
Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Do zadań należeć będzie: rozwój sprzedaży w podległym regionie; budowanie pozytywnych relacji i rozwój współpracy z klientami firmy; pozyskiwanie nowych klientów; identyfikacja potrzeb klientów i dobór optymalnych rozwiązań sprzedażowych; handel w sektorze inwestycyjnym, budowlanym i...
Główne zadania: Prowadzenie rozmów technicznych z klientami Dobór maszyny do potrzeb Klienta na bazie analizy rysunków technicznych Wykonywanie kalkulacji czasowych Szkolenia klientów w zakresie obsługi maszyn CNC i technologii Przeprowadzanie pokazów na maszynach CNC dla Klientów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Zakres obowiązków Stacjonarna obsługa klienta w zakresie wynajmu i sprzedaży asortymentu Spółki; Wsparcie zespołu sprzedażowego (przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach) Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Nadzór i współudział w przyjmowaniu i wydawaniu towarów; Zapewnienie właściwego magazynowania towaru gwarantującego zachowanie jakości; Przestrzeganie wewnętrznych procedur związanych z bezpieczeństwem, jak i organizacą pracy podległego personelu.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta, Projektowanie kuchni wraz z wyceną, Prezentacja projektów, Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli kuchennych oraz terminów ich realizacji.
Twój zakres obowiązków: będziesz odpowiadać za przygotowywanie raportów i analiz dla kadry kierowniczej oraz działu, będziesz brać udział w przygotowywaniu planów sprzedażowych, zajmiesz się analizą sprzedaży, będziesz analizować trendy i odchylenia grup asortymentowych, na co...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów na podstawie danych pochodzących z wielu źródeł, przetwarzanie danych jakościowych i ilościowych, budowanie i rozwój wewnętrznego systemu raportowo- analitycznego, optymalizacja i automatyzacja istniejących procesów.