5 aktualnych ofert
pracy
od 1001 do 2000 prac.
Finanse / Bankowość
#KimJesteśmy? Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy? Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Czym będziesz się zajmować: projektowaniem, implementacją, rozwojem i utrzymaniem aplikacji internetowych opartych o platformę .NET, projektowaniem oraz obsługą baz danych w MS SQL Server, komunikacją z istniejącymi aplikacjami oraz z zewnętrznymi systemami, wykorzystaniem nowoczesnych...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzenie projektów szkoleniowych dla pracowników contact center, poprzedzone diagnozą potrzeb rozwojowych, zwłaszcza w obszarze sprzedaży; Przygotowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych z zakresu umiejętności miękkich; Tworzenie...