Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Mielec
Account Manager (praca stacjonarna)

Account Manager (praca stacjonarna)

Adecco Poland Sp. z o.o.
Mielec
praca stacjonarna
2762 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Obecnie dla jednego z Klientów - dużej, prężnie rozwijającej się firmy z branży reklamowej, poszukujemy osoby na stanowisko:


Account Manager (praca stacjonarna)

Miejsce pracy: podkarpackie/ Mielec

Nr Ref.: AME/09/2016/RZS

PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Klientami
  • pozyskiwanie nowych Klientów (głównie Francja, Niemcy, Wielka Brytania)
  • nawiązywanie długotrwałych, pozytywnych relacji
  • samodzielne zarządzanie i poszerzanie portfolio Klientów
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • monitorowanie rynku i konkurencji
  • udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
  • ścisła współpraca z działem technicznym, kreatywnym i konstruktorskim

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia wyższego (mile widziane techniczne lub handel zagraniczny)
  • biegła znajomość j. angielskiego
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości technik i metod sprzedaży oraz umiejętności negocjacyjnych
  • zaangażowania i asertywności
  • dobrej obsługi pakietu MS Office

NASZ KLIENT OFERUJE M.IN.:

  • stabilne zatrudnienie w dużej firmie będącej w fazie intensywnego rozwoju
  • współpracę na lata
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe
  • dodatki: miesięczne premie uznaniowe oraz prowizje od sprzedaży
  • pracę stacjonarną, od poniedziałku do piątku
  • sporadyczne wyjazdy biznesowe do Klientów (zapewniony samochód służbowy)
  • laptop
  • telefon służbowy
  • możliwość sfinansowania kursu językowego
  • dofinansowanie do karnetu na siłownię
  • pracę w zgranym zespole
  • możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach

Oferta dotyczy pracy STAŁEJ!

Jeśli po tym, co przeczytałeś/-aś jesteś zainteresowany/-a - prześlij swoje CV klikając w przycisk APLIKUJ.


Wszystkie aplikacje zostaną rozpatrzone, skontaktujemy się jednak z wybranymi osobami.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.