What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
2 dni
Jakie zadania? Aktywne wsparcie Działu Sprzedaży B2B w realizacji bieżących zadań m.in.: obsługa CRM, bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych; Budowanie bazy klientów Umawianie spotkań z klientami biznesowymi Przygotowywanie ofert i...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Praca mazowieckie Administracja biurowa najnowsze oferty pracy
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
2 dni
Jakie zadania? Aktywne wsparcie Działu Sprzedaży B2B w realizacji bieżących zadań m.in.: obsługa CRM, bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych; Budowanie bazy klientów Umawianie spotkań z klientami biznesowymi Przygotowywanie ofert i...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
Obowiązki na stanowisku: Administracyjna obsługa biura wykonawczego; Organizowanie delegacji oraz zakwaterowania kontraktorów; Nadzór nad szkoleniami oraz uprawnieniami pracowników spółki; Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego oraz ich opisywanie; Archiwizacja dokumentacji;...
Kluczowe obowiązki: Realizacji czynności w ramach procesu zakupowego. Analiza zakresów zapotrzebowań i przygotowanie zapytania ofertowego. Porządkowanie zebranej dokumentacji i opracowywanie zestawień. Uzupełnianie danych w systemach i rejestrach.
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Dział Dokumentacji Medycznej, Statystyki i Kontraktowania z NFZ Podstawowe zadania i obowiązki: przyjmowanie historii chorób pacjentów przekazywanych przez oddziały szpitalne oraz ich archiwizacja, przekazywanie do właściwych organów zgłoszeń dotyczących urodzeń, zgonów oraz innych...
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów...
młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Główne zadania: Wprowadzanie zleceń do wewnętrznego systemu informatycznego; Monitoring zamówień w trakcie ich realizacji; Prowadzenie korespondencji z klientami; Wystawianie dokumentów sprzedaży.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
ODPOWIADASZ ZA: realizację codziennej pracy biurowo-administracyjnej w tym obsługa korespondencji (poczta, kurier) przygotowanie wzorów umów, ich ewidencja i dystrybucja; ewidencja sprzętu i wyposażenia; aktualizacja danych i nadzór nad prawidłowością tych danych; współpraca z Działem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
22 godz.
About the department The Global HR Support Team is a part of the Coloplast Business Centre in Poland, where you will join an ambitious team that consists of talented employees, with a variety of competencies and background within HR and/or IT. The team acts as the primary point of contact for...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
Responsibilities Support and maintain property and other databases, ensuring data is complete, accurate, and up-to-date. Assist with ad-hoc data and analysis requests from the business. Collaborate with clients, internal stakeholders, and the EMEA Analytics Team to deliver market, client, and...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...
Twoje zadania: Koordynowanie zadań realizowanych w dziale marketingu (współpraca z grafikami, tłumaczami, web-developerami itp.) Weryfikacja materiałów marketingowych pod kątem poprawności przygotowania zgodnie z wytycznymi; Wsparcie zespołu copywriterskiego w przygotowaniu materiałów...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Zakres obowiązków: Uzgadnianie i administrowanie podstawowymi danymi niezbędnymi do wdrożenia pojazdu do floty Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z administracją floty oraz zakupem i sprzedażą samochodów, np. uzupełnianie załączników handlowych do umów...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Udział w utrzymaniu i zarządzaniu Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w organizacji. Prowadzenie audytów bezpieczeństwa informacji oraz monitorowanie wdrażania zaleceń po-audytowych. Udział w audytach zgodności...