Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Administrator ds. Celnych ze Szwedzkim
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-26-43572/PC
Dla naszego klienta - globalnej firmy wyspecjalizowanej w usługach transportowo-logistycznych, która w Łodzi posiada centrum SSC - poszukujemy kandydatów ze znajomością języka szwedzkiego na stanowisko Administratora ds. Celnych.
Lokalizacja: centrum Łodzi
Główne obowiązki:
Lokalizacja: centrum Łodzi
Główne obowiązki:
- Kontakt z urzędami celnymi;
- Prowadzenie transakcji ze szwedzkimi klientami;
- Przygotowywanie dokumentów do odpraw celnych;
- Obliczanie ceł i szwedzkiego podatku VAT;
- Określanie wartości ceł towarów importowanych.
Requirements:
- Język szwedzki - dobra znajomość (min.B1);
- Język angielski - bardzo dobra znajomość (min. B2);
- Komunikatywność;
- Sumienność i dokładność.
Benefits:
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15:15,
- Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
- Karta Multisport,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".