Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Administrator ds. Transportu w Centrum Usług Wspólnych
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: 9-11-33576/PC
Opis stanowiska:
Nasz klient to firma produkcyjna z branży FMCG, która istnieje na rynku łódzkim od 20 lat. Jej nowoczesny zakład produkcyjny w Łodzi stał się kluczowym dostawcą czekolady na świecie. Globalnie firma zatrudnia ponad 9 tys. pracowników i jest liderem w swojej branży. Obecnie inwestuje ponad 100.000.000 PLN w rozwój łódzkiego zakładu, który jest zlokalizowany w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Główne wartości firmy to: pasja, przedsiębiorczość, uczciwość, orientacja na klienta oraz Team Spirit.
Klient zdecydował się na otwarcie nowoczesnego centrum usług wspólnych, które będzie wspierać dynamicznie rozwijające się europejskie jednostki firmy. Obecnie szukamy zmotywowanych kandydatów gotowych do pracy na stanowisku: Administratora ds. Transportu z j. francuskim lub holenderskim.
Zakres obowiązków:
- udział w migracji procesów do SSC w Łodzi.
- procesowanie faktur i dokumentów sprzedażowych.
- codzienny kontakt z planistami transportu i przewoźnikami.
- wsparcie administracyjne planistów transportu.
Klient zdecydował się na otwarcie nowoczesnego centrum usług wspólnych, które będzie wspierać dynamicznie rozwijające się europejskie jednostki firmy. Obecnie szukamy zmotywowanych kandydatów gotowych do pracy na stanowisku: Administratora ds. Transportu z j. francuskim lub holenderskim.
Zakres obowiązków:
- udział w migracji procesów do SSC w Łodzi.
- procesowanie faktur i dokumentów sprzedażowych.
- codzienny kontakt z planistami transportu i przewoźnikami.
- wsparcie administracyjne planistów transportu.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub holenderskiego.
- praktyczna znajomość systemu SAP.
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub holenderskiego.
- praktyczna znajomość systemu SAP.
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji, która jest liderem w swojej branży i działa w oparciu o następujące wartości: pasja, przedsiębiorczość, spójność, nastawienie na klienta oraz team spirit.
- praca w nowoczesnym biurowcu klasy A zlokalizowanym w centrum Łodzi.
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy w kraju i za granicą.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o przesłanie CV w j. angielskim.
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji, która jest liderem w swojej branży i działa w oparciu o następujące wartości: pasja, przedsiębiorczość, spójność, nastawienie na klienta oraz team spirit.
- praca w nowoczesnym biurowcu klasy A zlokalizowanym w centrum Łodzi.
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy w kraju i za granicą.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o przesłanie CV w j. angielskim.