Administrator Office Assistant

Nigel Frank International

Szczecin

63 dni temu

 

Nigel Frank International jest liderem w rekrutacji na niszowym rynku IT. Nasi konsultanci zajmują się rekrutacja specjalistów dla produktów Microsoft (MS SharePoint, MS Dynamics, AX i NAV, Azure i inne).

 

 

Administrator Office Assistant
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: 14112017ak12

Nigel Frank International poszukuje kandydata na stanowisko Administrator Office Assistance dla jednego z klientów w Szczecinie.

 

Obowiązki:

  • Koordynacji procesów administracyjnych.
  • Kontakt z firmami zewnętrznymi, które dostarczają rożnego rodzaju serwisy (firma sprzątająca, BHP, ochrona środowiska).
  • Koordynacja pracy recepcji.
  • Koordynacji pracy kantyny pracowniczej.
  • Organizacja eventów firmowych oraz wyjazdów integracyjnych.
  • Koordynacja zespołem odpowiedzialnym za organizacje podróży służbowych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wcześniejszego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Świetnej organizacji pracy własnej.
  • Bardzo dobry poziom j. angielskiego.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji.  

 Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz pakietem benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, lekcje j. angielskiego)
  • Spotkania i wyjazdy integracyjne.
  • Przyjazną atmosferę i praca w międzynarodowym środowisku.

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

Nigel Frank International

Poznaj stanowisko: Asystent/ka ds. Administracji

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Asystent/ka ds. Administracji Praca Asystent/ka ds. Administracji

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl