Analityk Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- sporządzanie analiz wynikowych i wskaźnikowych dotyczących sieci sprzedaży, praca na bazach danych,
- przygotowywanie rekomendacji w oparciu o analizę pozyskanych danych,
- opracowywanie modeli prowizyjnych i business case dla projektów sprzedażowych,
- tworzenie i rozliczanie konkursów sprzedażowych oraz prowadzenie rankingów na potrzeby sieci sprzedaży,
- tworzenie i usprawnianie raportów dotyczących sprzedaży i aktywności sieci sprzedaży,
- tworzenie i usprawnianie narzędzi wsparcia sprzedaży,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania i analizy danych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (matematyka, ekonomia lub pokrewne),
- minimum 2 lat doświadczenia w pracy w obszarze analiz,
- samodzielności i doskonałej organizacji pracy,
- nastawienia na biznes,
- eksperckich umiejętności analizowania danych ilościowych i jakościowych,
- umiejętności identyfikowania tendencji, adekwatnych biznesowo korelacji i weryfikacji tez,
- umiejętności wiązania danych w ciąg przyczynowo-skutkowy,
- umiejętności formułowania rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz,
- umiejętności przedstawiania analiz językiem biznesowym i tworzenia prezentacji w Power Point,
- doświadczenia w pracy z wykorzystaniem baz danych,
- doświadczenia we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- bardzo dobrej znajomości SQL, mile widziane doświadczenie w VBA i Reporting Services,
- biegłej obsługi MS Excel i bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- pracę w naszym biurze na Powiślu blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik,
- elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej w wybrany dzień tygodnia,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych).