Analityk Systemów Konwersacyjnych
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: KB/AN/02/2018
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Tworzenie dialogów człowiek – bot (będziesz musiał rozpoznać i przewidzieć pytania użytkowników oraz zaplanować odpowiedzi)
- Budowanie drzew dialogowych
- Wdrażanie i utrzymywanie dialogów w dedykowanym narzędziu
- Analizę oraz optymalizację przepływów dialogów
- Zbieranie i opracowywanie wymagań (kontakt z jednostkami biznesowymi, budowanie business case’ów)
- Przygotowywanie user-story dla programistów
Od kandydatów oczekujemy:
- Wiedzy z zakresu budowy dialogów człowiek-bot (np. dialogflow, IPSoft, itp)
- Wiedzy z zakresu nowych technologii: AI, chatbot, ML, NLP
- Umiejętności analitycznego myślenie
- Zdolności do jasnego i precyzyjnego formułowania myśli, umiejętności słuchania i zadawania odpowiednich pytań
- Umiejętności tworzenia dokumentacji biznesowo-programistycznej (business case, user story)
- Znajomości narzędzi wykorzystywanych w procesie wytwórczym oprogramowania biznesowego (jira, snow, nolio)
- Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (praca w środowisku międzynarodowym)
Naszym pracownikom oferujemy: