Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
We are currently looking for Candidates for our Clientfor the following position:
Anti-Money Laundering Analyst
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: AML/06/05/2016/JL
As an AML Analyst you will be a part of ClientData Management and Control Department which main function is to prevent theBank from being misused for money laundering.
Specific Job Responsibilities:
- Maintaining of client information after the account opening processes in UK and US
- Preventing the Bank from being misused for money laundering, terrorist financing or any fraudulent transactions and to protect the Banks reputation
- Being in contact (via e-mail or phone)with the client to obtain documentation or validation
- Being responsible for timely and accurate reviews of data by applying an internally set criteria to contact sales owners for static data
- Being responsible for the smooth running of the process including: control of review population, implementation of any change instatic data and resolution of any matters arising from the review
Qualifications:
- Bachelor's Degree in Economics/Management/Business and strong academic records
- Good English skills (C1 level or higher)
- Knowledge of MS Excel (pivot tables, look ups etc.)
- Experience in analyzing data
- Effective communication with Clients (verbal & written)
- Creativity, problem-solving skills, and the ability to prioritize
- Highly organized and efficient at multi-tasking
- Highly motivated, willing to work in both team and independent situations depending on current workload
We Offer:
- Possibilities of development
- Professional corporate working environment
- Job contract
- Additional benefits.