Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmy zajmującej się świadczeniem usług biznesowych w obszarze finansów i księgowości, wiodącej marki na rynku nieruchomości, z siedzibą w Warszawie, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
AP/AR/GL Accountant with French
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku najlepiej sprawdzi się osoba, która:
- Posiada zaawansowaną znajomość języka francuskiego i angielskiego min. od C1
- Zdobyła wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, finanse, ekonomia i pokrewne)
- Zna i rozumie procesy księgowe
- Chce rozwijać się w obszarze finansowo-księgowym i stawia na rozwój i ciągłe rozwijanie umiejętności
- Sprawnie obsługuje MS Excel
- Wie jak zorganizować swój dzień pracy oraz potrafi rozwiązywać problemy
Sprawdź, co nasz klient może Ci zaoferować:
- Ciekawą i stabilną pracę na pełen etat (umowa o pracę)
- Realne możliwości awansu, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowej strukturze firmy
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem najfajniejszych benefitów
- Możliwość wyjazdów do Niemiec, związanych z migracją procesów
- Imprezy integracyjne, zrozumienie, wsparcie, świetną atmosferę i najlepszą kawę w mieście!
Czego chcieć więcej od pracy?
Jest coś jeszcze, czego oczekujesz od przyszłego pracodawcy? Masz pytania? Zapraszam do kontaktu mailowego.
Obowiązki, które będziesz pełnić na wybranym stanowisku to:
AP: (Junior i Senior)
- obsługa procesów PTP (dział zobowiązań)
- zarządzanie płatnościami
- kontakt z klientem i udzielanie informacji na temat płatności w języku obcym
- odbieranie faktur zakupu
- administracja dokumentów w systemie SAP
- monitoring terminowego regulowania zobowiązań
AR: (Junior i Senior)
- obsługa procesów OTC (dział należności)
- księgowanie płatności przychodzących
- kontakt z klientem w języku obcym, w przypadku niejasnych bądź brakujących płatności
- administracja dokumentów w systemie SAP
- monitoring terminowego regulowania należności
GL: (konieczne jest doświadczenie min. 1 rok)
- obsługa procesów RTR (dział księgi głównej)
- wykonywanie księgowań w księdze głównej
- uzgadnianie, konsolidacja i potwierdzanie sald
- administracja dokumentów w systemie SAP
- prowadzenie rejestru środków trwałych i rozliczeń międzyokresowych
- udział w migracji procesów z Niemiec do Polski
Masz wśród grona znajomych osobę poszukującą pracy z wykorzystaniem języków obcych?
Pokaż mu tę ofertę - chętnie porozmawiamy o szczegółach i pomożemy znaleźć odpowiednią pracę, również w innych regionach Polski