Jako Administrator Aplikacji będziesz odpowiedzialny za instalację, konfigurację oraz utrzymywanie aplikacji sklepowej Point-of-Service z rodziny produktów Oracle. Zakres obowiązków obejmie administrację aplikacji, bazą danych i systemem operacyjnym Windows. W rozwiązywaniu problemów w aplikacji mogą być przydatne umiejętności programistyczne (Java, SQL, XML). Na danym stanowisku oferujemy unikalną możliwość połączenia umiejętności administracyjnych z użyciem nowoczesnych narzędzi DevOps. Będziesz pracował dla międzynarodowych klientów, a dzięki oferowanym szkoleniom nieustannie będziesz rozszerzał swoją wiedzę.
Główne zadania na stanowisku
- administracja oraz automatyzacja systemów w zakresie technologii Windows i Oracle
- utrzymanie aplikacji Oracle Retail Xstore (Oracle Database, Oracle Weblogic)
- praca z narzędziami DevOps (Jenkins, Ansible, PowerShell)
- wsparcie zespołów programistycznych przy wdrożeniach aplikacji sklepowych
Umiejętności wymagane:
- znajomość narzędzi Jenkins, Ansible, PowerShell (przynajmniej jeden z wymienionych)
- znajomość systemów Git lub SVN
- podstawowa znajomość języka SQL
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z dokumentacją techniczną oraz codzienną komunikację
- doświadczenie pracy w zespole
Umiejętności mile widziane:
- znajomość zagadnień z zakresu admnistracji bazy danych Oracle lub Oracle Weblogic
- doświadczenie w pracy z chmurą Amazon lub Azure (IaaS, PaaS)
- doświadczenie w wirtualizacji systemów (np Virtualbox, Docker, Vagrant)
- znajomość technologii Java
- umiejętność pracy z serwisami webowymi
- jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- szkolenia techniczne (wewnętrzne i zewnętrzne), dostęp do platform szkoleniowych
- przyjazne środowisko pracy, wydarzenia integracyjne, możliwość uczestnictwa w wielu dodatkowych aktywnościach
- opiekę Career Cancelora i wsparcie w osiąganiu celów zawodowych
- możliwość współpracy z globalnymi klientami w dużych, międzynarodowych projektach
- konkurencyjny pakiet socjalny: prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie, bony lunchowe, pakiety sportowe, korporacyjną kartę kredytową American Express Gold
- bonus relokacyjny
- możliwość wyjazdów zagranicznych (po indywidualnym uzgodnieniu)
- możliwość pracy zdalnej (po indywidualnym uzgodnieniu)
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.