Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Archiwista Kraków
Archiwista · w Oddziale VI nadzoru nad narastającym zasobem archiwalnym

Archiwista · w Oddziale VI nadzoru nad narastającym zasobem archiwalnym

Archiwum Narodowe w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
3462 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163972
  • Data ukazania się ogłoszenia: 22 października 2014 r.

Archiwum Narodowe w Krakowie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • do spraw realizacji zadań w zakresie nadzoru i kształtowania narastającego zasobu archiwalnego
  • · w Oddziale VI nadzoru nad narastającym zasobem archiwalnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Narodowe w Krakowie, ul. Sienna 16, 30-960 Kraków

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kraków
  • Kraków ul. Grodzka 52, 31-044 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie całości czynności w zakresie kontroli stanu dokumentacji w archiwach zakładowych i składnicach akt w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych oraz w archiwach niepaństwowych jednostek organizacyjnych celem ustalenia stanu i ilości państwowego zasobu archiwalnego oraz warunków zarządzania nim ( kwalifikacja i klasyfikacja, opracowywanie, ewidencja)
  • prowadzenie postępowania w zakresie zatwierdzania przepisów kancelaryjno - archiwalnych lub ich zmiany w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych na podstawie opracowanych wzorów i w zakresie uzyskanych od kierownika oddziału instrukcji, celem zapewnienia w tych jednostkach właściwego zarządzania dokumentacją oraz jej prawidłowej kwalifikacji i klasyfikacji
  • prowadzenie postępowania związanego z wyrażaniem zgody lub opini na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej
  • informowanie i szkolenie archiwistów zakładowych, pracowników jednostek organizacyjnych oraz innych zainteresowanych osób w zakresie postępowania z dokumentacją celem zapewnienia właściwej realizacji ustawowych obowiązków oraz zaleceń pokontrolnych
  • przeprowadzanie ekspertyz archiwalnych dokumentacji celem jej weryfikacji w związku z prowadzonymi postępowaniami w zakresie przejmowania materiałów archiwalnych, ich użyczania lub powierzania, brakowania dokumentacji oraz ustalania stanu prawnego jednostek organizacyjnych, a tym samym trybu postępowania z dokumentacją
  • współuczestniczenie w prowadzeniu spraw z zakresu ustalania stanu prawnego jednostek organizacyjnych ( zwłaszcza jednostek, których działalność ustaje) celem zabezpieczenia i przejęcia materiałów archiwalnych)
  • wprowadzanie danych do informatycznych baz danych związanych z nadzorem i kształtowaniem narastającego zasobu archiwalnego oraz prowadzenie i obsługa dokumentacji Oddziału

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa wymagająca odporności na stres związany z reprezentowaniem jednostki na zewnątrz, delegacje służbowe w ramach kontroli państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych (komunikacja publiczna).Kontakt z kurzem mogący powodować alergie
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek zabytkowy, nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w budynku brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku przy wykonywaniu działalności archiwalnej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym: angielski lub niemiecki lub francuski
    • znajomość ustaw i rozporządzeń z zakresu prawa archiwalnego oraz przepisów wydanych przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych,
    • dobra znajomość zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych;
    • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
    • znajomość teorii i metodyki archiwalnej, ze szczególnym uwzględnieniem postępowania z dokumentacją w archiwach zakładowych i składnicach akt,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
    • umiejętności negocjacyjne i organizacyjne
    • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • znajomość obsługi komputera
    • dokładność i sumienność
    • asertywność,
    • odporność na stres,
    • umiejętności analityczne
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu nauk humanistycznych, historycznych, administracyjne lub prawnicze
  • studia lub szkolenia w zakresie archiwistyki
  • studia lub szkolenia w zakresie administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...