Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Area Business Development Manager - luksusowe AGD
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-13-36206/PC
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży AGD, specjalizującej się w produkcji sprzętu designerskiego i luksusowego, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalnego managera rozwoju rynku (luksusowe AGD)
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwijanie już z istniejącej sieci dystrybucji, ale również poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów. Zadanie to wybrany kandydat będzie realizował poprzez:
- Systematyczny kontakt dystrybutorami,
- Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów dystrybucji na podległym terenie, min. poprzez kontakt z architektami, projektantami wnętrz, salonami sprzedaży luksusowych mebli i wyposażenia wnętrz showroomami, organizatorami lokalnych eventów branżowych itd.
- organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych oraz prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie reprezentowanych linii produktowych
- Stały kontakt z wewnętrznymi partnerami biznesowymi
- Stały monitoring rynku, przygotowywanie analiz i raportów oraz inicjowanie działań i zmian mających na celu zwiększenie efektywności na podległym terenie
Regionalnego managera rozwoju rynku (luksusowe AGD)
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwijanie już z istniejącej sieci dystrybucji, ale również poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów. Zadanie to wybrany kandydat będzie realizował poprzez:
- Systematyczny kontakt dystrybutorami,
- Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów dystrybucji na podległym terenie, min. poprzez kontakt z architektami, projektantami wnętrz, salonami sprzedaży luksusowych mebli i wyposażenia wnętrz showroomami, organizatorami lokalnych eventów branżowych itd.
- organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych oraz prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie reprezentowanych linii produktowych
- Stały kontakt z wewnętrznymi partnerami biznesowymi
- Stały monitoring rynku, przygotowywanie analiz i raportów oraz inicjowanie działań i zmian mających na celu zwiększenie efektywności na podległym terenie
Requirements:
- Ponad 4 letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w organizacjach zajmujących się sprzedażą luksusowych sprzętów i artykułów wyposażenia wnętrz (sprzęt AGD, elektronika użytkowa, meble, systemy przechowywania i pokrewne) – warunek konieczny
- Bardzo dobrej znajomości rynku, z dużym naciskiem na luksusowe artkuły wyposażenia wnętrz
-Wykształcenie techniczne będzie atutem
-Doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych, szkoleń produktowych oraz eventów
-Znajomość angielskiego umożliwiająca efektywną komunikację z partnerami wewnątrz organizacji (kontakt z centralą firmy)- warunek konieczny
-Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne
-Umiejętność pracy w oparciu o cele
-Kreatywność
-Gotowość do pracy w systemie home office
- Bardzo dobrej znajomości rynku, z dużym naciskiem na luksusowe artkuły wyposażenia wnętrz
-Wykształcenie techniczne będzie atutem
-Doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych, szkoleń produktowych oraz eventów
-Znajomość angielskiego umożliwiająca efektywną komunikację z partnerami wewnątrz organizacji (kontakt z centralą firmy)- warunek konieczny
-Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne
-Umiejętność pracy w oparciu o cele
-Kreatywność
-Gotowość do pracy w systemie home office
Benefits:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- rynkowe wynagrodzenie poszerzone o część ruchomą uzależnioną od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia pracy – sprzęt elektroniczny oraz samochód służbowy
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłani
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- rynkowe wynagrodzenie poszerzone o część ruchomą uzależnioną od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia pracy – sprzęt elektroniczny oraz samochód służbowy
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłani
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".