Podobne oferty pracy

Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 20. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1300 firm.

Obecnie dla naszego Klienta, firmy z ponad 60 letnim doświadczeniem w produkcji i sprzedaży urządzeń z dziedziny automatyki próżniowej oraz transportu materiałów sypkich, poszukujemy Specjalisty na stanowisko:

Area Sales Manager – Conveying
Nr ref.: RIS/12/17

 

Do obowiązków na w/w stanowisku należy:

  • Profesjonalne doradztwo i sprzedaż rozwiązań firmy;
  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych oraz obsługa dotychczasowych klientów firmy poprzez:
    • przeprowadzanie osobistych, bezpośrednich rozmów handlowych,
    • przeprowadzanie prezentacji i testów u klienta,
    • przygotowywanie ofert handlowych,
    • informowanie o nowościach i zmianach produktowych;
  • Szkolenie kontrahentów w zakresie montażu i obsługi urządzeń;
  • Asystowanie w serwisie urządzeń;
  • Staranne prowadzenie dokumentacji – w szczególności raportów z wizyt u klienta umieszczanych w kartach klienta;
  • Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych;
  • Sporządzanie planów i raportów tygodniowych;
  • Systematyczna weryfikacja ofert oraz działań firm konkurencyjnych;
  • Asystowanie przy sporządzaniu informacji technicznych, marketingowych oraz instrukcji obsługi urządzeń.

 Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, inżynierskiego np. mechanika, automatyka, elektryka, robotyka;
  • Doświadczenia w kontakcie z procesami produkcji w przemyśle spożywczym, farmaceutycznym lub podobnym gdzie w grę wchodzi transport materiałów sypkich lub granulatów;
  • Doświadczenia w sprzedaży lub doradztwie technicznym do branży tj. spożywczej, chemicznej, farmaceutycznej będzie atutem kandydata;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem;
  • Ze względu na mobilny charakter pracy, w trosce o wygodę i komfort pracy kandydata, zapraszamy szczególnie osoby które mieszkają lub mogą zamieszkać w obszarze (Katowice, Opole, Częstochowa, Kielce, Lublin, Radom lub najbliższych okolicach);
  • Znajomość praktycznej obsługi pakietu MS Office;
  • Mile widziana znajomość czytania rysunków technicznych, zasad projektowania w AutoCAD, a także zasad działania automatyki w produkcji;
  • „Czynne" prawo jazdy kategorii B.

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie stawiającej na komfort pracy i długoletnią współpracę z kandydatami (mentor pracownika od 20 lat pracuje u klienta);
  • Możliwość bardzo dużego rozwoju w zakresie automatyzacji procesów produkcji;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy;
  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy;
  • Możliwość otrzymania dofinansowania nauki języka: angielskiego i/lub rosyjskiegol
  • Profesjonalne szkolenia sprzedażowe „z najwyższej półki" oparte na doświadczeniach czerpanych z międzynarodowych doświadczeń;
  • Duże wsparcie przełożonych w okresie wdrożenia oraz w trakcie pracy;
  • Dobrą organizację logistyki i dostaw wewnątrz firmy;
  • Pakiet socjalny (pakiet medyczny, MultiSport).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

Grupa Progres

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.

Poznaj stanowisko: Area Manager

Area Manager to tzw. kierownik sprzedaży. Ogólnie ujmując jest to specjalista odpowiedzialny za dostawy, promocję i sprzedaż na określonym terenie. Do kluczowych zadań pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: odpowiedzialność za planowanie i realizację strategii firmy w podległym regionie, odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych, kontrola budżetu i kosztów, bieżące wizyty w terenie, wybór i ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl