Najnowsze oferty pracy

  • Pomocnik biurowy

    ManpowerGroup   Nowa Ruda    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową
    24 godz.
    Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacji

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu Centrum, organizację wydarzeń, spotkań, wyjazdów służbowych, imprez oraz obsługę administracyjno-organizacyjną sekretariatu. Zakres obowiązków: koordynacja prac...
  • Pracownik Biurowy

    HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.   Wrocław, (dzielnica Ołtaszyn)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: wpisanie dokumentów serwisowych do programu; sporządzanie i wysyłka pism; kompletowanie i wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych; obsługa urządzeń biurowych drukarka czy kserokopiarka; pomoc w zadaniach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura;
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    GERU Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Pracownik mobilnej grupy kontrolnej

    Solid Security Sp. z o.o.   Wrocław    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki: Kontrola bezpieczeństwa na wybranych obiektach; Weryfikacja realizowanych procedur i wyznaczonych standardów na obiektach handlowych; Realizacja wyznaczonych zdań operacyjnych w celu zapobiegania stratom; Analiza materiału CCTV; Zabezpieczanie zebranych materiałów; Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fundacja ADRA Polska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Nowa Ruda Pracownik Biurowy Nowa Ruda
Assistenz der Werksleitung / Bürokraft mit Deutschkenntnisse

Assistenz der Werksleitung / Bürokraft mit Deutschkenntnisse

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Nowa Ruda
praca stacjonarna
3290 dni temu

Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.

Assistenz der Werksleitung / Bürokraft mit Deutschkenntnisse

Miejsce pracy: Nowa Ruda

Nr Ref.: 5-11-32129/PC

Opis stanowiska:
Für unseren Kunden, der ein besten Arbeitsgeber in der produktion-Branche auf dem globalen Markt ist, suchen wir Personen für die Arbeit in Nowa Ruda für die Stelle:

Assistenz der Werksleitung / Bürokraft mit Deutschkenntnisse

Ihr Verantwortungsbereich:
- Schreiben von Texten nach Vorlagen bzw. Stichworten. Anschreiben, interne Mitteilungen unter Berücksichtigung vorliegender Geschäftsvorgänge verfassen und unterschriftsreif vorlegen.
- Telefongespräche annehmen und weiterleiten sowie Beschaffen und Weiterleiten von Informationen von anderen Stellen.
- Geschäftsvorgänge auf Vollständigkeit, Richtigkeit der Angaben prüfen, mit internen Unterlagen abstimmen. Differenzen klären. Sachverhalte abklären. Meldungen, Berichte zusammenstellen, Zahlenmaterial statistisch aufbereiten, einfache Rechnungen durchführen.
- Technische und/oder kaufmännische Unterlagen ablegen. Ablage einrichten, Listen und Karteien/Dateien führen. Schriftstücke zur Ablage klassifizieren und unter Berücksichtigung der Aufbewahrungsfristen ablegen und überwachen.
Wymagania:
Ihre Qualifikationen:
- Abgeschlossene Ausbildung
- Mindestens halbjaehrige Erfahrung im Bürokraft
- Sehr gute Deutsch - und Polnischkenntnisse in Wort und Schrift und Englisch wären wünschenswert
- Zuverlässigkeit , Flexibilität
- Gute IT und MS-Office Kenntnisse
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
Das bieten wir Ihnen:
- Eine Möglichkeit die Berufsqualifikationen zu verbessern, ein klarer Karrierepfad innerhalb der Firmastrukturen, der auf die Qualifikationenerhöhung ausgerichtet ist
- Eine freundliche Arbeitsatmosphäre in einem dynamischen Team

Wenn Sie interessiert sind, senden Sie uns Ihren Lebenslauf per E-Mail an wroclaw8@grafton.pl

Wir freuen uns auf Sie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Pomocnik biurowy

    ManpowerGroup   Nowa Ruda    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową
    24 godz.
    Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacji

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu Centrum, organizację wydarzeń, spotkań, wyjazdów służbowych, imprez oraz obsługę administracyjno-organizacyjną sekretariatu. Zakres obowiązków: koordynacja prac...
  • Pracownik Biurowy

    HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.   Wrocław, (dzielnica Ołtaszyn)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: wpisanie dokumentów serwisowych do programu; sporządzanie i wysyłka pism; kompletowanie i wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych; obsługa urządzeń biurowych drukarka czy kserokopiarka; pomoc w zadaniach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura;
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    GERU Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Pracownik mobilnej grupy kontrolnej

    Solid Security Sp. z o.o.   Wrocław    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki: Kontrola bezpieczeństwa na wybranych obiektach; Weryfikacja realizowanych procedur i wyznaczonych standardów na obiektach handlowych; Realizacja wyznaczonych zdań operacyjnych w celu zapobiegania stratom; Analiza materiału CCTV; Zabezpieczanie zebranych materiałów; Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fundacja ADRA Polska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...