Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Associate Manager w dziale GL z j. angielskim - nowy projekt z transition
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 6-11-28626/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej profesjonalne usługi finansowo-księgowe dla klientów na całym świecie, poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem zawodowym w ramach nowego projektu na stanowisku Associate Managera / Managera w dziale Księgi Głównej.
Główne obowiązki:
- Koordynacja pracy zespołu ds. księgi głównej,
- Monitorowanie i nadzorowanie operacji finansowych z obszaru GL i raportowania (RtR)
- Koordynacja procesu transition
- Monitorowanie poziomu realizacji KPI's zespołu oraz zgodności z ustalonymi z klientem SLA
- Kontakt i współpraca z jednostkami biznesowymi klienta, rozwiązywanie problemów, planowanie pracy
- Analiza danych, raportowanie
- Audyt wewnętrzny, przygotowywanie do audytów zewnętrznych
- Szkolenie pracowników, rozwój zespołu
Osoby zatrudnione na w/w stanowisku zasilą nowo utworzony zespół dedykowany do obsługi prestiżowego klienta firmy, mogą także wziąć udział w przenoszeniu procesów finansowo- księgowych w różnych krajach Europy.
Miejsce pracy - Zabierzów
Główne obowiązki:
- Koordynacja pracy zespołu ds. księgi głównej,
- Monitorowanie i nadzorowanie operacji finansowych z obszaru GL i raportowania (RtR)
- Koordynacja procesu transition
- Monitorowanie poziomu realizacji KPI's zespołu oraz zgodności z ustalonymi z klientem SLA
- Kontakt i współpraca z jednostkami biznesowymi klienta, rozwiązywanie problemów, planowanie pracy
- Analiza danych, raportowanie
- Audyt wewnętrzny, przygotowywanie do audytów zewnętrznych
- Szkolenie pracowników, rozwój zespołu
Osoby zatrudnione na w/w stanowisku zasilą nowo utworzony zespół dedykowany do obsługi prestiżowego klienta firmy, mogą także wziąć udział w przenoszeniu procesów finansowo- księgowych w różnych krajach Europy.
Miejsce pracy - Zabierzów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie księgowości/ finansów/ ekonomii lub pokrewne
- min. 5 lat doświadczenia, w tym co najmniej 3 lata pracy w dziale księgi głównej (GL) w międzynarodowych strukturach SSC/BPO
- Doświadczenie w zarządzaniu min. 5-cio osobowym zespołem w dziale GL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel, a także Oracle 11/ SAP / Sage
- Znajomość standardów IFRS i GAAP (kraje europejskie)
- Umiejętność współpracy z klientem, rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
- Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, komunikatywność, zorientowanie na jakość oraz terminową realizację założonych celów
- Gotowość do wyjazdu na przenoszenie procesów księgowych (obszar UE)
- min. 5 lat doświadczenia, w tym co najmniej 3 lata pracy w dziale księgi głównej (GL) w międzynarodowych strukturach SSC/BPO
- Doświadczenie w zarządzaniu min. 5-cio osobowym zespołem w dziale GL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel, a także Oracle 11/ SAP / Sage
- Znajomość standardów IFRS i GAAP (kraje europejskie)
- Umiejętność współpracy z klientem, rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
- Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, komunikatywność, zorientowanie na jakość oraz terminową realizację założonych celów
- Gotowość do wyjazdu na przenoszenie procesów księgowych (obszar UE)
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilna i odpowiedzialna praca w międzynarodowym środowisku w ramach nowo powstałego działu obsługi finansowej: organizacja pracy, transition, rozwijanie działu i zespołu)
- szeroki pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karnet MultiSport
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- szkolenia
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- stabilna i odpowiedzialna praca w międzynarodowym środowisku w ramach nowo powstałego działu obsługi finansowej: organizacja pracy, transition, rozwijanie działu i zespołu)
- szeroki pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karnet MultiSport
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- szkolenia
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.