Zadania:
• Poszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych źródeł i metod
• Selekcja nadesłanych aplikacji
• Prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych przy wsparciu doświadczonych rekruterów
• Administrowanie i rozwijanie bazy kandydatów
Oczekiwania:
• Doświadczenie w obszarze rekrutacji minimum 6 miesięcy
• Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
• Zainteresowanie rozwojem w obszarze HR
• Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność
• Umiejętność efektywnej pracy w zespole
Oferujemy:
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze rekrutacji
• Wsparcie doświadczonych rekruterów
• Ciekawą i rozwojową pracę
• Dostęp do pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach
• Współpraca za pośrednictwem Manpower z możliwością nawiązania stałej współpracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.