• Dbałość o kalendarz spotkań przełożonego;
• Umawianie spotkań;
• Wsparcie zespołu ok. 30 osób;
• Tworzenie prezentacji i ich tłumaczenie.
• Doświadczenie w pracach biurowo-administracyjnych;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z anglojęzyczną dokumentacją);
• Bardzo dobra organizacja czasu, skrupulatność i dokładność w realizowaniu zadań;
• Komunikatywność i otwartość;
• Dojrzałość i odpowiedzialność za powierzone zadania;
• Mile widziana umiejętność tworzenia prezentacji;
• Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
• Zdobycia bardzo ciekawego oraz interesującego doświadczenia;
• Komfortowe otoczenie pracy;
• Interesujące wynagrodzenie;
• Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.