Asystent/Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Asystentka/Asystent Zarządu będziesz odpowiadać za:
- administracyjne wsparcie biura zarządu firmy (prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i obsługę spotkań według skali priorytetów, obsługę rozmów telefonicznych biura, rozliczanie delegacji i wydatków służbowych w systemie PeopleSoft),
- zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi działami oraz koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących,
- sporządzanie zlecanych przez zarząd raportów i zestawień, przygotowanie prezentacji,
- tłumaczenie dokumentów (język angielski),
- przygotowywanie materiałów, koordynację, obsługę i protokołowanie Rad Nadzorczych, Komitetów ds. Audytu, posiedzeń Zarządu,
- realizację niestandardowych zadań.
Aplikuj do nas jeśli:
- posiadasz minimum 3-4 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim w firmie międzynarodowej,
- znasz dobrze język angielski,
- masz doświadczenie w skrupulatnym prowadzeniu kancelarii biura w tym w szczególności rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- jesteś osobą samodzielną, proaktywną, dyskretną, nastawioną na współpracę i nie boisz się podejmować decyzji,
- umiesz dobrze organizować pracę własną i innych, a także potrafisz realizować kilka zadań jednocześnie,
- umiesz dbać o ład i porządek w miejscu pracy,
- znać bardzo dobrze pakiet MS Office.
Dołączając do Nationale-Nederlanden otrzymasz:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- dogodną lokalizację biura na Powiślu i rozsądne godziny pracy,
- pracę w zespole asystenckim i wsparcie we wdrożeniu w nową rolę od pierwszego dnia pracy,
- możliwość współpracy ze specjalistami w swojej dziedzinie,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych).