Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Asystent biura ze znajomością j. czeskiego/ słowackiego
Asystent biura ze znajomością j. czeskiego/ słowackiego
beeline Poland Sp. z o.o.
małopolskie, Kraków – Rynek Główny
praca stacjonarna
2337 dni temu
Witamy w beeline!
Naszą wizją są modne dodatki w atrakcyjnych cenach, którą realizujemy z sukcesem już od 1990 roku. Nasze popularne marki SIX i I AM są dostępne w 20 500 punktach sprzedaży w 53 krajach. To sprawia, że beeline jest jedną z największych międzynarodowych firm oferujących sztuczną biżuterię oraz modne dodatki. Prawie 5 000 pracowników dba o stały rozwój firmy na nowych rynkach oraz o ciągłe poszerzanie oferty naszych marek. Działamy z pasją i odpowiedzialnością, co zapewnia nam sukces i nieustanny rozwój.
Chciałbyś zostać jednym z nas?
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowiska:
Asystent biura ze znajomością j. czeskiego/ słowackiego
Miejsce pracy: Kraków – Rynek Główny
Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu
Twoje obowiązki:
Wsparcie Działu Sprzedaży – min. kontakt z managerami, wspieranie akcji promocyjnych
Kontakt z zewnętrznymi partnerami – Centra Handlowe, partnerzy handlowi
Codzienny kontakt z pracownikami sklepów i dbanie o sprawny przepływ informacji
Wsparcie w organizacji spotkań biznesowych
Wsparcie w tłumaczeniu dokumentów na wewnętrzne potrzeby firmy
Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych procedur firmy
Koordynacja obiegu dokumentów firmowych
Przygotowywanie raportów i prezentacji.
To, co możemy zaoferować:
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie;
Pracę w nowoczesnym biurze w samym centrum Krakowa;
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.