CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Opis stanowiska:
- kontrola informacji administracyjnych w systemie komputerowym (dział HR lub dział finansowy)
- kontrola poprawności danych
- raportowanie błędów zgodnie z przyjętymi procedurami
- zapewnienie prawidłowości przebiegu procesów w ramach działu
- kontakt telefoniczny/mailowy z wewnętrznym klientem i rozwiązywanie kwestii finansowo-księgowych lub związanych z administracją personalną
- bieżące wsparcie współpracowników w związku z aktulnie realizowanymi projektami
Wymagania:
- Biegła znajomość j. niemieckiego i komunikatywna znajomość angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Zdolność analitycznego myślenia
- Mile widziane doświadczenie w administracji/obsłudze klienta
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku, w firmie o globalnej strukturze
- Liczne szkolenia, zarówno systemowe, jak i związane z umiejętnościami miękkimi
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku