Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: ADS/2015/5/96
- wsparcie administracyjne działu zakupów,
- opieka i monitorowanie współpracy z dostawcami (obszar logistyki),
- dbałość o stałą poprawę KPI,
- czynny udział w projektach optymalizacji kosztów i racjonalizacji kosztów zakupów,
- sporządzanie analiz i raportów,
- praca z systemami biznesowymi, wsparcie użytkowników końcowych,
- przygotowywanie i wprowadzanie kontaktów do GCMS,
- wprowadzanie projektów do SWR,
- ocena dostawców,
- aktualizacja baz danych,
- wykształcenie średnie preferowane wyższe,
- znajomość języka na poziomie B2,
- znajomość języków niemieckiego, rosyjskiego lub francuskiego – będziedodatkowym atutem,
- mile widziana znajomość LotusNotes,
- bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel,
- zdolności analityczne,
- poczucie dużej odpowiedzialności za wykonywane zadania,
- dobra organizacja czasu pracy,
- odporność na stres,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- możliwość zatrudnienia u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku światowym,
- miłą atmosferę pracy,