Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Asystent HR w zespole operacyjnym
Job location: Warsaw
Nr ref.: 1-26-44569/PC
Dla naszego Klienta, prestiżowej firmy prawniczej o zasięgu globalnym, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystenta HR w zespole operacyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Godziny pracy: 10.30-18.30 przez pierwsze miesiące
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie zdalnego wsparcia z zakresu HR zespołowi doradztwa personalnego i zespołowi rekrutacyjnemu z Wielkiej Brytanii. Dodatkowo, wspieranie ad hoc Managera HR, jak również asystenta Learning and Development.
Kluczowe obowiązki:
Asystenta HR w zespole operacyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Godziny pracy: 10.30-18.30 przez pierwsze miesiące
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie zdalnego wsparcia z zakresu HR zespołowi doradztwa personalnego i zespołowi rekrutacyjnemu z Wielkiej Brytanii. Dodatkowo, wspieranie ad hoc Managera HR, jak również asystenta Learning and Development.
Kluczowe obowiązki:
- Pierwszy punkt kontaktowy dla wszystkich zapytań personelu HR
- Administracja we wszystkich procesach HR, w tym kadrowych
- Kalkulacja urlopów i wynagrodzeń
- Tworzenie listów referencyjnych
- Utrzymanie wszystkich opisów stanowisk i zapewnienie ich uaktualnienia i zachowania w bazie danych
- Organizowanie wizytówek dla personelu
- Przygotowywanie raportów z HRIS
- Tworzenie i utrzymywanie danych w systemie rekrutacji i innych systemach
- Wspomaganie i koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych ogłoszeń o pracę
- Koordynowanie całych procesów z kandydatami i agencjami rekrutacyjnymi
- Administrowanie online ćwiczeniami psychometrycznymi i kwestionariuszami pracowników, dostarczenie aktualizacji i raportów do odpowiedniego menedżera rekrutacji
- Zarządzanie procesem fakturowania, zapewniając, aby wszystkie faktury były prawidłowo zakodowane, śledzone i przetwarzane w odpowiednim czasie
- Aktualizacja przepisów prawnych dotyczących rekrutacji, w tym dyskryminacji, imigracji itp.
Requirements:
- 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w firmie prawniczej, SSC/BPO z zakresu HR i administracji
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość prawa, procedur prawnych i protokołów będzie dodatkowym atutem
- Samodzielność oraz zdolność pracy z wirtualnym zespołem
- Elastyczność i dyspozycyjność
Benefits:
- Możliwość pracy w prestiżowym, międzynarodowym środowisku
- Ambitne, ciekawe zadania
- Nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
- Benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".