Ogłoszenie numer: 905639, z dnia 2015-12-15
Agencja Pracy Tymczasowej PQG Services Sp. z o.o. (certyfikat agencji zatrudnienia nr 9643) jest dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną świadczącą usługi w zakresie rekrutacji, pracy tymczasowej oraz doradztwa personalnego.
Głównymi klientami PQG Services Sp. z o.o. są francuscy przedsiębiorcy działający przede wszystkim w branży budowlanej i hotelarskiej. Pragniemy, aby do naszego grona dołączyła osoba na stanowisku:
Asystent/ka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AB/12/15
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie w szczególności odpowiedzialna za pomoc w funkcjonowaniu firmy, kontakty z pracownikami, koordynacja bieżących spraw i projektów.
Główne obowiązki:
- realizowanie i koordynowanie prowadzonych procesów rekrutacyjnych w Polsce oraz we Francji
- prowadzenie oraz nadzór nad bieżącymi zadaniami administracyjnymi
- nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej
- bieżąca współpraca z działem kadrowym
- planowanie, organizacja, koordynacja projektów
- przestrzeganie ustalonych procedur
- dbanie o dobry wizerunek firmy i jakość świadczonych usług
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- dobra znajomość języka angielskiego lub francuskiego
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość pakietu MS Office
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- systematyczność, obowiązkowość, rzetelność, odpowiedzialność
- dynamizm, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności planowania i doskonałej organizacji czasu pracy
- odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz nabycia nowych umiejętności,
- pracę w młodym zespole,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)