Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dynamicznie rozwijająca się firma z branży IT w chwili obecnej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka ds. Administracji handlowej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AAA/2017
OPIS STANOWISKA:
- Obsługa transakcji handlowych w systemie CRM
- Wprowadzanie i obsługa umów,
- Przygotowywanie raportów dla klientów i raporty wewnętrzne
- Ścisła współpraca z działem księgowości i finansów
- Obsługa kasy fiskalnej
WYMAGANIA:
- Wykształcenie minimum średnie w obszarze finansów i rachunkowości
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość MS Office i MS Excel - warunek konieczny
- Praktyczna znajomość zasad rachunkowości (Ustawa o Rachunkowości) i przepisów prawa podatkowego,
- Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne
- Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i samodzielność,
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Atrakcyjne systemy: motywacyjne i lojalnościowe dla pracowników;
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Bardzo dobre warunki pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".