Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: Wsparcie Dyrektora Technicznego w codziennej pracy (organizacja podróży służbowych, zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów); Monitorowanie rynku i wyszukiwanie ogłoszeń o postępowaniach przetargowych; Bieżące i efektywne monitorowanie...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
JOST zajmuje na świecie wiodącą pozycją w produkcji systemów, modułów i komponentów do samochodów użytkowych. Dzięki swoim innowacyjnym produktom i obecności na rynku międzynarodowym firma cieszy się dużym uznaniem dostawców, klientów i pracowników na całym świecie. Od blisko 60 lat wspieramy naszych klientów w kompetentny i elastyczny sposób. Poszukujemy dla nich odpowiednich rozwiązań i budzimy podziw naszym zaangażowaniem.
Wykorzystaj i Ty szerokie możliwości działania i stań się członkiem naszego wyjątkowego zespołu. Stań się i Ty ważnym filarem naszego działającego w międzynarodowym środowisku przedsiębiorstwa. Daj się zainspirować perspektywą rozwoju zawodowego oraz stabilnością wiodącego w świecie przedsiębiorstwa z tradycjami.
Ty się realizujesz! JOST łączy.
Asystent/ka Dyrektora zakładu
Miejsce pracy: Nowa Sól
Główne zadania na stanowisku:
tłumaczenia ustne i pisemne
przygotowywanie prezentacji
organizacja spotkań
koordynowanie zadań projektowych
organizacja podróży służbowych
obsługa sekretariatu
Co oferujemy
Nieformalną atmosferę pracy w światowym przedsiębiorstwie, umowę o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, ciekawy zakres obowiązków i możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne warunki zatrudnienia, zgodne z posiadanymi kwalifikacjami i doświadczeniem.
Czego oczekujemy?
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
dobra znajomość pakietu MS Office
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Twoja droga zaczyna się tutaj:
Jeśli jesteś zainteresowana / y powyższym stanowiskiem pracy i spełniasz przedstawione wymagania, zachęcamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych pocztą elektroniczną.
Selgros Cash&CarryGliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: Wsparcie Dyrektora Technicznego w codziennej pracy (organizacja podróży służbowych, zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów); Monitorowanie rynku i wyszukiwanie ogłoszeń o postępowaniach przetargowych; Bieżące i efektywne monitorowanie...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.