Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

2016-08-23

Administracja biurowa, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Janki
mazowieckie, Warszawa

2016-08-16

Administracja biurowa

mazowieckie, Pruszków

2016-08-14

Administracja biurowa

mazowieckie

dziś

Administracja biurowa, Logistyka / Dystrybucja

mazowieckie, Zielonka k. Warszawy

Asystent/ka Dyrektora- Ogłoszenie archiwalne

Praca Orbis S.A. / Administracja biurowa / Turystyka / Hotelarstwo / mazowieckie / Warszawa


Grupa Hotelowa Orbisto największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 

Mercure Warszawa Centrum

poszukujemy kandydata/tki do pracy


Asystent/ka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: A/MWC/0116

Asystent/ka Dyrektora będzie odpowiedzialny/na za wsparcie Dyrektora hotelu w codziennych działaniach poprzez koordynację przepływu informacji oraz dokumentacji pomiędzy Dyrekcją a kadrą kierowniczą oraz Biurem Zarządu Orbis S.A.

 

Do głównych zadań będzie należało dbanie o utrzymanie bardzo dobrych relacji z klientami hotelu poprzez codzienne monitorowanie jakości usług hotelowych, w tym prowadzenie korespondencji z klientami hotelu na temat jakości oferowanych usług oraz obsługa portali społecznościowych. Ponadto osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta/ki będzie odpowiedzialny/na za terminowe przyjmowanie i wysłanie korespondencji,  redagowanie pism (również w języku angielskim), sporządzanie i konsolidację raportów.

 

Wymagania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie średnie hotelarskie lub wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy w hotelu mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość Pakietu Office
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Dokładność, precyzja i terminowość w wykonywaniu zadań
  • Dyskrecja
  • Dobra organizacja pracy
  • Otwartość na zmiany, operatywność

Oferujemy:

  • pracę na cały etat na podstawie umowy o pracę
  • szereg benefitów socjalnych, w tym prywatną opiekę medyczną
  • szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach sieci ACCOR


Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Orbis S.A., spółki zależne oraz spółki powiązane kapitałowo z Orbis S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Brackiej 16 (zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. W przypadku braku zgody, prosimy nie klikać tego przycisku.