asystent umowa o pracę pełny etat 4 200 - 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie działu księgowości w bieżących zadaniach (zobowiązania, należności, podatki), wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (poznasz system SAP S/4 Hana), wystawiania faktur sprzedaży lub faktur korygujących poznasz przepisy z obszaru...
Twoja przyszła rola: będziesz współpracować z ekspertami w swojej dziedzinie w jednej z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy, rozbudujesz sieć profesjonalnych kontaktów, które będą Twoim kapitałem w...
Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Asystent/ka działu księgowości
Miejsce pracy: Bieruń
Nr ref.: 2017/05/AS
wparcie działu finansowego
analiza procesów finansowych
tworzenie zestawień
kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Wyksztalcenie min. średnie
Dobra znajomość zagadnień dot. księgowości (klienci, dostawcy)
Podstawy znajomości zagadnień dot. podatków
mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego
Znajomość pakietu Microsoft Office
Mile widziane doświadczenie pracy w dziale księgowości bądź biurze rachunkowym
Osoba samodzielna, sumienna, dynamiczna,
Umiejętność szybkiego odnajdywania problemu i rozwiązywania go
wynagrodzenie zasadnicze
Zatrudnienie przez agencję
merytoryczną i ciekawą pracępracę w profesjonalnym zespole
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
asystent umowa o pracę pełny etat 4 200 - 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie działu księgowości w bieżących zadaniach (zobowiązania, należności, podatki), wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (poznasz system SAP S/4 Hana), wystawiania faktur sprzedaży lub faktur korygujących poznasz przepisy z obszaru...
Twoja przyszła rola: będziesz współpracować z ekspertami w swojej dziedzinie w jednej z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy, rozbudujesz sieć profesjonalnych kontaktów, które będą Twoim kapitałem w...