Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją najwyższej klasy sprzętu magazynowego, aktualnie poszukujemy Kandydatów/-tek na stanowisko:
Asystent/ka działu serwisu z obsługą SAP
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr Ref.: 364
Miejsce pracy: Bronisze k. Warszawy
Zakres obowiązków:
- Kontrola wystawianych faktur serwisowych, papierowych i elektronicznych
- Przygotowywanie faktur do wysyłki (w cyklu dziennym, tygodniowym oraz miesięcznym).
- Archiwizacja raportów serwisowych i umów w SAP
- Zakładanie, zmiana i zamykanie planów przeglądowych w SAP
- Kontrola zestawień tygodniowych techników serwisu
- Fakturowanie usług serwisowych
- Kontrola stanu i zamawianie materiałów eksploatacyjnych (tonery, koperty, segregatory itp.)
- Kontakty z klientami i dostawcami, prowadzenie korespondencji działu serwisu
- Współpraca z Dyrektorem Serwisu, Magazynem Części Zamiennych, Działem Handlowym i innymi
Oczekujemy:
- Wykształcenie min. średniego (mile widziane wyższe)
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Praktyczna znajomość obsługi komputera
- Optymizm, energia w działaniu i odporność na stres
- Mile widziana praktyczna znajomość obsługi programu SAP ERP
- Mile widziana min. komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Doświadczenie w pracy biurowej (min. 6-mcy)
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji należącej do ścisłej czołówki w swej branży
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura
- Szkolenia wdrażające, wsparcie merytoryczne
- Pracę na samodzielnym stanowisku
- Pakiet socjalny
- Możliwość korzystania zorganizowanego dojazdu do/z pracy z Centrum Warszawy
- Atrakcyjne wynagrodzenie 3.000 – 4.000 zł brutto podstawy (uzależnione od kompetencji) + premie uznaniowe