Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy inżynieryjno-handlowej poszukujemy osób zainteresowany pracą na stanowisku:
Asystent/ka Prezesa ds. Sprzedaży i Administracji
Miejsce pracy: wielkopolskie/ Poznań
Nr Ref.: ADS/PZN/2016
Zadania na stanowisku:
- Prowadzenie sekretariatu
- Wsparcie prezesa w bieżącej pracy
- Kontakt z zagranicznymi biurami handlowymi firmy
- Organizacja oraz kontrola zamówień dla klientów
- Tłumaczenie dokumentacji techniczno-handlowych
Oczekiwania naszego klienta:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- Mile widziane doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży
- Znajomość pakietu Microsoft Office oraz programów magazynowo-księgowych
- Doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen lub ½ etatu
- Niezbędne narzędzia pracy
- Ciekawą pracę pełną wyzwań
- Pracę w centrum Poznania (Garbary)
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji
Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania.