Najnowsze oferty pracy

  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu; Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu; Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu; Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych; Organizowanie i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Asystent / Asystentka Członka Zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu Grupy Konkret

    Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/-ka Prezesa Zarządu

ATERIMA
Kraków
praca stacjonarna
3467 dni temu
Specjaliści
polecają
najlepsze
oferty pracy

 

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

 

 


Asystent/-ka Prezesa Zarządu

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: AP/KRK/09/2014

Obowiązki:
  • wsparcie merytoryczne, organizacyjne i administracyjne Prezesa w realizacji jego bieżących zadań
  • wyszukiwanie lub pozyskiwanie potrzebnych informacji
  • przygotowywanie dokumentów, raportów i zestawień zgodnie z wytycznymi
  • towarzyszenie Prezesowi na spotkaniach biznesowych w roli Asystenta - wsparcie informacyjno-organizacyjne - również praca w delegacji
  • ścisła współpraca i komunikacja z najbliższym otoczeniem biznesowym Prezesa
  • wsparcie organizacyjne - zarządzanie kalendarzem Prezesa (potwierdzanie spotkań w imieniu Prezesa, planowanie/umawianie spotkań, zmiana terminu/miejsca spotkań), organizacja wyjazdów służbowych, przyjmowanie gości Prezesa (powitanie, częstowanie kawą), obsługa recepcji biura Zarządu
  • pełnienie roli lektora j. angielskiego dla Prezesa/Zarządu (konwersacje, spotkania organizacyjne w j. angielskim, itp.) oraz tłumacza (tłumaczenie dokumentów na j. angielski)
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne lub prawo
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży finansowej
  • doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, uczestniczenie w spotkaniach, organizacja spotkań - będzie dodatkowym atutem
  • biegła znajomość języka angielskiego - kontakt z klientem, tłumaczenie dokumentów
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office, szczególnie narzędzi wspierających organizację pracy i obsługę korespondencji
  • profesjonalizm w działaniu, praktyczna znajomość savoir vivre
  • łatwość nawiązywania kontaktu i współpracy z innymi
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność w działaniu
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B
Wybranym kandydatom oferujemy:
  • ciągły rozwój poprzez ścisłą współpracę i możliwość uczenia się od innych (osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, inwestycyjnej, prawnicy, top management znanych firm)
  • możliwość rozwoju kompetencji organizacyjnych i merytorycznych (instrumenty finansowe, inwestycje kapitałowe, fundusze inwestycyjne)
  • dużą samodzielność – stanowisko umożliwiające samodzielne podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do prezentowanego poziomu kompetencji
  • pracę w biurze w centrum Krakowa
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
 

Poznaj

Aterima Work Polska

Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 16455. Działamy w całej Polsce, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę.

 

 

Podobne oferty

  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szamocka 6    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Kompleksowa obsługa sekretariatu; Zbieranie informacji z jednostek LX na zlecenie Członka Zarządu; Prowadzenie kalendarza Członków Zarządu; Prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych; Organizowanie i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Asystent / Asystentka Członka Zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka Zarządu Grupy Konkret

    Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    Pekao Direct Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.