ALMA MARKET S.A. to notowana na giełdzie spółka posiadająca sieć delikatesów, oferujących między innymi produkty segmentu superpremium.
Obecnie poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za czynności administracyjne związane z prowadzeniem sekretariatu Prezesa Zarządu, m.in.: prowadzenie i obsługę korespondencji (również w j. angielskim), prawidłową organizację obiegu dokumentów i informacji, przygotowywanie prezentacji i tłumaczeń, organizowanie spotkań, wyjazdów służbowych oraz współpracę z instytucjami i Klientami Spółki.
-
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
-
wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: filologia polska, angielska, prawo i administracja)
-
płynnej znajomości j. angielskiego
-
biegłej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
-
dojrzałości, odpowiedzialności, samodzielności, dyskrecji
-
wysokiego poziomu zdolności interpersonalnych oraz kultury osobistej