Dla swojego Klienta, dużej organizacji będącej liderem w zakresie nowoczesnych rozwiązań dla biznesu, Globetek aktualnie prowadzi rekrutację na stanowisko:
Asystent/ka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie agendy Prezesa: umawianie i kontrolowanie spotkań, w tym prowadzenie kalendarza spotkań
- Zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podlegającymi działami
- Tworzenie notatek ze spotkań, raportów i prezentacji (także w j. angielskim)
- Monitorowanie zadań zleconych przez Prezesa Zarządu
- Przygotowywanie dokumentów związanych z posiedzeniami Zarządu (agenda, uchwały, wnioski, prezentacje danych)
- Przygotowywanie dokumentów dot. Zgromadzenia Wspólników / Rady Nadzorczej (także w j. angielskim)
- Organizowanie i koordynowanie podróży służbowych, dokumentów podróży oraz nadzór nad prawidłowym rozliczaniem podróży
- Udział w spotkaniach biznesowych i delegacjach
Wymagania:
- Min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku Asystenckim dla Członka Zarządu / Biura Zarządu / Dyrektora Generalnego w dużej organizacji
- Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint)
- Wykształcenie wyższe
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Umiejętności organizacyjne oraz efektywna praca pod presją czasu
- Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Współpraca z profesjonalnym zespołem w kooperacyjnej atmosferze
- Pracę w firmie działającej na rynku od lat, będącej liderem w swojej branży
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Dofinansowanie pakietu sportowego i medycznego