Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce. Misją firmy jest zapewnienie osobom starszym i ich rodzinom bezpieczeństwa i komfortu funkcjonowania w jesieni życia. Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. ”Opiekujemy się ludźmi” to motto przewodnie wszelkich działań Promedica24. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności.
Asystent /-ka w Biurze Zarządu
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
Zakres obowiązków:
- tworzenie zestawień, raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej
- administracyjne wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach
- bieżąca realizacja oraz koordynacja obiegu dokumentacji
- wykonywanie tłumaczeń
- organizacja spotkań i planowanie harmonogramu
- organizacja podróży służbowych
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymagane
(znajomość języka niemieckiego będzie atutem) - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; w szczególności Power Point i Excel
- komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i pozytywna energia
- umiejętność pracy pod presją czasu
- terminowość, skrupulatność i dokładność w działaniu
- zdolności organizacyjne
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
- wykorzystanie języka angielskiego w codziennej pracy
- pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
- ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport