Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KSI/2014/10
- akceptowanie faktur transportowych,
- weryfikacja cen i prawidłowości dokumentów załączonych do faktur,
- współpraca z działem wysyłek lub przewoźnikami w celu wyjaśnianie niezgodności,
- prowadzenie bazy CMR dla spółek zagranicznych,
- skanowanie dokumentów transportowych i ich archiwizacja,
- wsparcie zespołu VAT w bieżących zadaniach księgowych,
- wyższe wykształcenie lub student/ka ostatniego roku w obszarze rachunkowość/finanse/logistyka,
- dobra znajomość j. angielskiego,
- dobra znajomość MS Office (w tym Excel),
- skrupulatności i dokładności w pracy nad powierzonymi zadaniami,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- dobra organizacja pracy i komunikatywność,
- pracę w oparciu o umowę zlecenie,
- wynagrodzenie 14 zł brutto/h,
- pracę na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia lub poszerzenia swoich kwalifikacji zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z sektora mediów i rozrywki,
- niezbędne narzędzia pracy.