Asystent/-ka Wiceprezesa Zarządu, nr ref. AWZ/2017/04
w Departamencie Administracji
Miejsce pracy: Centrala - Wrocław
Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.
Do Twoich obowiązków należeć będzie tłumaczenie dokumentów służbowych, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point oraz redagowanie pism i wiadomości służbowych. Będziesz odpowiedzialny/-a za sporządzanie i analizowanie dokumentów oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem, w tym również za samodzielne prowadzenie zleconych projektów. Dodatkowo do Twoich bieżących zadań należeć będzie organizowanie spotkań służbowych, a także prowadzenie kalendarza przełożonego.
- Wykształcenia wyższego
- Biegłej znajomości j. niemieckiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
- Doskonałej znajomości pakietu MS Office (głównie Power Point i Excel)
- Umiejętności profesjonalnego przygotowywania prezentacji oraz znajomości zaawansowanych funkcji arkusza kalkulacyjnego
- Wysokiej kultury osobistej
- Dyskrecji, samodzielności, kreatywności i odpowiedzialności.
- Odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
- Rozwój poprzez różnorodność zadań
- Zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
- Dynamikę pracy w zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
- Nowoczesne i przyjazne miejsce pracy.