Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej specjalizującej się w technice grzewczej i instalacyjnej, szukamy osoby na stanowisko :
Asystent/ka zarządu
Miejsce pracy: śląskie/ Sosnowiec
Nr Ref.: AZ/04/17/SOS
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa sekretariatu
- Obsługa poczty oraz przygotowywanie korespondencji
- Organizacja targów i wystaw
- Rezerwacja hoteli i transportu
- Zamawianie materiałów reklamowych
- Nadzór nad sprawami BHP
- Nadzór nad pozostałymi komórkami organizacyjnymi firmy
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Zanjomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy
W zamian oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku na jedną zmianę
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i dalszą ścieżkę rozwoju
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę
Oferta dotyczy pracy stałej - zatrudnienie bezpośrednio w firmie Klienta.