Ogłoszenie numer: 1619145, z dnia 2017-05-15
Polsko-niemiecka spółka z branży automatyki
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: praca
Opis stanowiska
1) Prowadzenie sekretariatu
- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej,
- Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy,
- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,
- Redagowanie pism,
- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.
- Prowadzenie rejestrów: korespondencji, delegacji i innych,
- Prowadzenie podręcznej kasy gotówkowej,
- Prowadzenie listy zapotrzebowania na: materiały biurowe, środki czystości, wyjazdy służbowe , planowane zakupy gotówkowe,
- Obsługa centrali telefonicznej.
2) Reprezentowanie firmy
- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),
- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonych,
- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.
3) Wsparcie Zarządu
- Organizacja wyjazdów służbowych Zarządu (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.),
- Sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby Zarządu,
- Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla Zarządu.
- Tłumaczeniu pism na j. niemiecki i angielski.
4) Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura
- Wspomaganie pracy Działu Księgowości,
- Zgłaszanie i monitorowanie wszelkich usterek i napraw administratorowi budynku,
- Obsługa wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.).
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Znajomość i biegła obsługa pakietu biurowego Office,
- Dobra znajomość j. niemieckiego i/lub angielskiego
- Ambicja, samodzielność i komunikatywność, dyspozycyjność
- Prawo jazdy.
Oferujemy
- Stałe zatrudnienie,
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę,
- Dużą samodzielność,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.