GI Group Sp. z o.o. jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Opis stanowiska:
• koordynacja działań administracyjno - organizacyjnych na potrzeby biura zarządu,
• nadzór nad kalendarzem spotkań,
• organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych,
• rozliczanie kosztów delegacji,
• zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
• tłumaczenie korespondencji i dokumentów.
Wymagania:
• mile widziane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
• wykształcenie wyższe,
• bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego dodatkowo angielskiego lub niemieckiego,
• dobra znajomość pakietu Office,
• umiejętność planowania i organizacji pracy,
• asertywność, dynamizm i zdecydowanie w działaniu,
• dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie
• umowę o pracę tymczasową
• stabilne warunki zatrudnienia
• dobrowolne pakiety grupowe