Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent Administracyjno - Księgowy

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    19 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    19 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Tychy Asystent/ka ds. Administracji Tychy
Asystent/ka ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego

Asystent/ka ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Tychy
praca stacjonarna
3544 dni temu

Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.

Asystent/ka ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego

Miejsce pracy: Tychy

Nr Ref.: 7-12-28100/PC

Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży Automotive, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego.


Obowiązki:
- opracowywanie, administrowanie, katalogowanie niezbędnych dokumentów
- prowadzenie statystyk i ewidencji związanych z działalnością działu
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego firmy - SAP
- stały, codzienny kontakt z osobami niemieckojęzycznymi i anglojęzycznymi ( pracownicy zagranicznych działów firmy)
- tłumaczenia dokumentacji (język niemiecki i angielski)
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (warunek konieczny)
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel i Word)
- znajmość systemu SAP będzie atutem
- skrupulatność, dobra organizacja pracy własnej
- mile widziane doświadczenie na stanowiskach administracyjnych, asystenckich, księgowych, kadrowo-płacowych
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilna praca w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
-możliwość podnoszenia kompetencji językowych dzięki stałemu, codziennemu kontaktowi z językiem niemieckim i angielskim
- przyjazna atmosfera pracy

Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word w polskiej i niemieckiej wersji językowej wraz z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent Administracyjno - Księgowy

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    19 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    19 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.