Współpracując z Aviva, jedno jest pewne, nie będziesz się nudzić. Decydując się na wstąpienie w szeregi ambitnego zespołu, musisz być zdecydowany, że chcesz osiągnąć sukces, a wtedy praca stanie się początkiem kariery. Możliwości jest wiele, możesz zostać Doradcą lub Asystentem Menedżera Zespołu, różnica między tymi dwoma stanowiskami polega na tym, że ten drugi od początku prowadzi działania rekrutacyjne i wdraża do pracy nowych członków zespołu. W obu przypadkach kluczowym elementem będzie sprzedaż, a współpraca oparta jest na umowie agencyjnej. Masz możliwość: korzystania z profesjonalnych programów szkoleniowych, uczestniczenia w projektach wdrażania nowej oferty produktowej, decydowania o wynikach swojej pracy i o tym, jakie korzyści finansowe uzyskasz.
Wymagamy:
- wykształcenia minimum średniego ,
- zaangażowania,
- dążenia do wyznaczonych celów,
- zainteresowania branżą finansową,chęci uczenia się,
- umiejętności budowania relacji interpersonalnych
Kandydatom oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w renomowanej firmie,
- szkolenia wdrożeniowe,
- jasno określoną ścieżkę kariery,
- przyjazną atmosferę w zespole,
- elastyczny czas pracy,