Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz nadzór nad ich obiegiem Wspieranie innych pracowników w codziennych zadaniach administracyjnych Obsługa spotkań i konferencji biurowych Osobista i telefoniczna obsługa...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: managing filing system; updating paperwork, maintaining documents; providing administrative support to ensure the efficient operation of the office; creating, maintaining, and entering information into databases; carrying out administrative duties such as filing, typing,...
Na rozgrzewkę kilka pytań Posiadasz chęć i entuzjazm do pracy? Jesteś skrupulatny? Cechuje Cię sumienność? Potrafisz pracować w grupie, ale również samodzielnie? Komunikatywność jest Twoją mocną stroną? Sprawdź swój codzienny plan treningowy Przygotowywanie i wysyłka materiałów...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres obowiązków: Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i nienaganny stan przestrzeni biurowej; Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich;...
Grupa CIECH jest jednym z liderów europejskiego rynku chemicznego i znajduje się w pierwszej pięćdziesiątce największych organizacji gospodarczych w Polsce. Obecnie dla spółki CIECH S.A poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Asystent w Dziale HR
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie posiadającej stabilną pozycję na rynku
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
Realizację zadań umożliwiających rozwój kompetencji zawodowych
Zatrudnienie w ramach umowy stażowej na okres 3 miesięcy
Po okresie stażu możliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz w działaniach z obszaru Employer Branding
Mile widziane doświadczenie w obszarze organizacji szkoleń
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Terminowa realizacja zadań oraz dobra organizacja pracy własnej
Inicjatywa, energia i entuzjazm w działaniu
Twoje zadania:
Wsparcie w prowadzeniu projektów i inicjatyw związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy
Realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla
Współpraca z Biurami Karier
Wsparcie operacyjne realizowanych projektów w obszarze rozwoju
Współpraca z firmami szkoleniowymi w zakresie organizacji szkoleń
Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz nadzór nad ich obiegiem Wspieranie innych pracowników w codziennych zadaniach administracyjnych Obsługa spotkań i konferencji biurowych Osobista i telefoniczna obsługa...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities: managing filing system; updating paperwork, maintaining documents; providing administrative support to ensure the efficient operation of the office; creating, maintaining, and entering information into databases; carrying out administrative duties such as filing, typing,...
Na rozgrzewkę kilka pytań Posiadasz chęć i entuzjazm do pracy? Jesteś skrupulatny? Cechuje Cię sumienność? Potrafisz pracować w grupie, ale również samodzielnie? Komunikatywność jest Twoją mocną stroną? Sprawdź swój codzienny plan treningowy Przygotowywanie i wysyłka materiałów...
specjalista junior / mid / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres obowiązków: Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i nienaganny stan przestrzeni biurowej; Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich;...