- Ogłoszenie nr: 164645
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 listopada 2014 r.
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- asystent
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Wydziale Ustalania Świadczeń V
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja korespondencji wpływającej do Wydziału oraz z niego wychodzącej
- przygotowanie korespondencji do wysyłki
- przygotowanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji przez bezpośredniego przełożonego
- rozdzielanie korespondencji pracownikom merytorycznym zgodnie z dekretacją
- identyfikowanie świadczeniobiorców w systemie komputerowym SI Emeryt
- przygotowanie dokumentacji z zakresu pracy kancelarii do archiwizacji lub brakowania
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
1) praca biurowa,
2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
5) oświetlenie naturalne i sztuczne,
6) praca na wysokości do 3 m.
Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy znajduje się na czwartym piętrze. Praca wymaga od kandydata przemieszczania się pomiędzy piętrami w celu realizacji powierzonych zadań.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- odpowiedzialność
- samodzielność
- umiejętność współpracy
- minimum 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy w kancelarii w administracji publicznej
- policealne studium sekretarek lub technik prac biurowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów