Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Asystent zespołu rekrutacyjnego
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 4-12-29061/PC
Opis stanowiska:
Firma Grafton to renomowana, międzynarodowa firma konsultingowa zajmującą się kompleksowym doradztwem personalnym. Na polskim rynku jest obecna od ponad 10 lat. Jeżeli szukasz nowych wyzwań i chciałbyś/-ałabyś dołączyć do zespół Grafton, otwiera się przed Tobą taka szansa.
Obecnie w Poznaniu prowadzimy poszukiwania osoby, która wesprze nas w codziennej pracy operacyjnej, chcąc jednocześnie nabywać i poszerzać wiedzę w zakresie realizacji profesjonalnych rekrutacji dla biznesu.
Obowiązki Asystenta zespołu rekrutacyjnego:
- czynności sekretarsko-administracyjne: wstępna obsługa telefoniczna klientów i kandydatów, nadzór nad porządkiem dokumentów w oddziale, prowadzenie poczty, zamawianie materiałów biurowych, komunikacja z innymi oddziałami firmy, aktywna współpraca z działem marketingu i innymi działami wsparcia w centrali firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- wsparcie działań zespołu Konsultantów ds. rekrutacji: przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, wstępne rozmowy telefoniczne z kandydatami, udzielanie podstawowych informacji na temat prowadzonych projektów, uczestnictwo w targach pracy i wydarzeniach organizowanych przez oddział, pomoc w organizacji zleceń rekrutacyjnych, gromadzenie informacji na temat rynku pracy, asystowanie w rekrutacjach prowadzonych przez oddział,
- aktywna współpraca z managerem w codziennych pracach związanych z funkcjonowaniem oddziału.
Obecnie w Poznaniu prowadzimy poszukiwania osoby, która wesprze nas w codziennej pracy operacyjnej, chcąc jednocześnie nabywać i poszerzać wiedzę w zakresie realizacji profesjonalnych rekrutacji dla biznesu.
Obowiązki Asystenta zespołu rekrutacyjnego:
- czynności sekretarsko-administracyjne: wstępna obsługa telefoniczna klientów i kandydatów, nadzór nad porządkiem dokumentów w oddziale, prowadzenie poczty, zamawianie materiałów biurowych, komunikacja z innymi oddziałami firmy, aktywna współpraca z działem marketingu i innymi działami wsparcia w centrali firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- wsparcie działań zespołu Konsultantów ds. rekrutacji: przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, wstępne rozmowy telefoniczne z kandydatami, udzielanie podstawowych informacji na temat prowadzonych projektów, uczestnictwo w targach pracy i wydarzeniach organizowanych przez oddział, pomoc w organizacji zleceń rekrutacyjnych, gromadzenie informacji na temat rynku pracy, asystowanie w rekrutacjach prowadzonych przez oddział,
- aktywna współpraca z managerem w codziennych pracach związanych z funkcjonowaniem oddziału.
Wymagania:
- gotowość i motywacja do rozwoju w firmie rekrutacyjnej,
- zainteresowanie zagadnieniami związanymi z szeroko rozumianym obszarem HR,
- doświadczenie na stanowisku asystenta/ki, w obsłudze klienta będzie atutem,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację wewnętrzną w firmie (język używany w codziennej pracy - mowa i pismo),
- dużym atutem będzie dodatkowa znajomość języka niemieckiego,
- prowadzenie elektronicznej korespondencji oraz rozmów telefonicznych,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych (praca w pełnym wymiarze czasu),
- umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- nastawienie na realizację celu i wyszukiwania rozwiązań,
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności: Word oraz Excel, mile widziany PowerPoint) oraz biegłość w wyszukiwaniu informacji internetowych,
- mile widziane czynne prawo jazdy kategorii B,
- dynamiczność i inicjatywa.
- zainteresowanie zagadnieniami związanymi z szeroko rozumianym obszarem HR,
- doświadczenie na stanowisku asystenta/ki, w obsłudze klienta będzie atutem,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację wewnętrzną w firmie (język używany w codziennej pracy - mowa i pismo),
- dużym atutem będzie dodatkowa znajomość języka niemieckiego,
- prowadzenie elektronicznej korespondencji oraz rozmów telefonicznych,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych (praca w pełnym wymiarze czasu),
- umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- nastawienie na realizację celu i wyszukiwania rozwiązań,
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności: Word oraz Excel, mile widziany PowerPoint) oraz biegłość w wyszukiwaniu informacji internetowych,
- mile widziane czynne prawo jazdy kategorii B,
- dynamiczność i inicjatywa.
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- możliwość rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych oraz ustabilizowanych firm rekrutacyjnych na polskim i lokalnym rynku,
- możliwość poszerzania wiedzy poprzez współpracę ze stabilnym i doświadczonym zespołem rekrutacyjnym,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pozytywna atmosfera w pracy,
- ciekawe wyzwania, możliwość realizacji własnych pomysłów,
- prywatna opieka medyczna,
- karta fitness.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- możliwość rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych oraz ustabilizowanych firm rekrutacyjnych na polskim i lokalnym rynku,
- możliwość poszerzania wiedzy poprzez współpracę ze stabilnym i doświadczonym zespołem rekrutacyjnym,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pozytywna atmosfera w pracy,
- ciekawe wyzwania, możliwość realizacji własnych pomysłów,
- prywatna opieka medyczna,
- karta fitness.
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.