Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Obecnie dla mojego klienta poszukuję osoby na stanowisko Asystentki Administracyjnej Zarządu. Jeśli zależy Ci na rozwoju w firmie międzynarodowej, możliwości używania języka angielskiego na co dzień oraz zdobyciu doświadczenia administracyjnego: aplikuj! :)
Będziesz odpowiedzialna/y za organizację oraz wsparcie pracy Zarządu, administrowanie kalendarzem oraz organizację spotkań, zebrań oraz podróży służbowych Zarządu firmy. Również za sporządzanie raportów, prezentacji i materiałów informacyjnych, koordynację obiegu faktur w firmie (praca w systemie SAP).
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- zaawansowaną znajomość języka angielskiego (B2+/C1)
- wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności i samodzielności
- do roku doświadczenia na analogicznym stanowisku
- bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie 5000-5500 zł brutto (dodatkowo premia) oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i stomatologiczna, kursy języka anielskiego)
- dynamiczne środowisko pracy