Ogłoszenie numer: 616141, z dnia 2015-02-24
Track Tec jest kompleksowym dostawcą elementów nawierzchni kolejowej, bazującym na produktach wytwarzanych we własnych zakładach. Stąd pochodzi połowa podkładów kolejowych i co trzeci rozjazd zabudowywany obecnie na polskiej sieci kolejowej. Część produkcji trafia na rynki zagraniczne. Cechą produktów jest ich uznana, wysoka jakość będąca efektem przyjętego priorytetu: pełnego zadowolenia partnerów firmy z wyrobów i ze współpracy z firmą Track Tec.
Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa sekretariatu Biura Zarządu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
- Ewidencjonowanie i zarządzanie korespondencją firmy oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji
- Organizacja spotkań i podróży służbowych
- Obsługa gości (w tym zagranicznych)
- Kontakt z klientami firmy i dostawcami
- Wsparcie w bieżących pracach administracyjnych
- Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby Zarządu oraz kadry menadżerskiej
- Współpraca z poszczególnymi spółkami w ramach Grupy
Wymagania
- Praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych
- Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych
- Nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
Oferujemy
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.