Ogłoszenie numer: 1394034, z dnia 2016-11-21
Klient portalu Praca.pl
Firma specjalizująca się w profesjonalnej obsłudze technicznej budynków poszukuje kandydatek do pracy na stanowisku:
Asystentka Dyrektora Zarządzającego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Dyrektora zarządzającego i zapewnienie skutecznego przepływu informacji w zakresie zaplanowanych działań (w tym codzienne uzgadnianie i przekazywanie grafiku spotkań i spraw do załatwienia na dany dzień);
- Koordynację przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem zarządzającym a pozostałymi działami
- w firmie;
- Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych z udziałem Dyrektora zarządzającego (zarówno wewnętrznych jaki zewnętrznych);
- Przygotowywanie prezentacji i raportów w zakresie zleconym przez Dyrektora zarządzającego;
- Zarządzenie korespondencją Dyrektora zarządzającego (w każdej formie, również
- e-mailowej);
- Przygotowywanie pism dla Dyrektora zarządzającego;
- Kompleksowe wsparcie Dyrektora zarządzającego w bieżących zadaniach w siedzibie firmy;
- Przekazywanie informacji do pracowników o harmonogramie i dostępności Dyrektora Zarządzającego;
- Planowanie i umawianie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (służbowych) wraz
- z uwzględnieniem spotkań prywatnych Dyrektora zarządzającego;
- Pilnowanie terminów realizacji poszczególnych zadań i monitorowanie spraw prowadzonych przez Dyrektora zarządzającego;
- Przygotowywanie dokumentów na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne Dyrektora zarządzającego;
- Nadzór nad przygotowywaniem sali spotkań i obsługą gości Dyrektora zarządzającego;
- Organizowanie wyjazdów służbowych Dyrektora zarządzającego (delegacje, zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych etc.);
- Optymalizacja tras dojazdów na spotkania zewnętrzne Dyrektora zarządzającego;
- Współorganizowanie i uczestnictwo w wybranych konferencjach, targach i szkoleniach branżowych;
- Tworzenie raportów, protokołów ze spotkań, sprawozdań i zestawień;
- Przestrzeganie w swojej działalności tajemnicy służbowej;
Wymagania
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego magisterskiego (mile widziane związanego z administracją)
- dyspozycyjności
- umiejętności pracy w stresowych sytuacjach i szybko zmieniających się okolicznościach;
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie
- minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku asystentki
- bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel, Word, Power Point);
- umiejętności obsługi sprzętu biurowego;
- wysokiej kultury osobistej;
- zaangażowania, odpowiedzialności i dużej samodzielności w realizacji powierzonych zadań;
- doskonałej organizacji pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
- umiejętności pracy pod presją czasu;
- operatywności i sumienności w działaniu;
- asertywności, kreatywności, dynamizmu, skrupulatności, terminowości i skuteczności;
- umiejętności organizacji własnego czasu pracy;
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- umowę o pracę na pełny etat;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i przyjazną atmosferę pracy;
- ciekawą pracę w zespole zróżnicowanym wiekowo;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.