Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego klienta generalnego dystrybutora urządzeń optycznych globalnej marki, na Polskę, Litwę i Łotwę poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zadania:
• Kompleksowe wsparcie administracyjne Działu Sprzedaży,
• Wspieranie klientów w obsłudze realizowanych zamówień,
• Bieżący kontakt z klientami firmy,
• Wsparcie dyrektora handlowego w codziennych zadaniach,
• Wsparcie handlowców w przygotowywaniu zestawień, ofert i innych działań,
• Zarządzanie dokumentacją i fakturami,
• Sporządzanie raportów, zestawień oraz poszerzanie i aktualizowanie baz danych.
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy administracyjnej oraz w kontakcie z klientem minimum 1 rok- warunek konieczny
• Wykształcenie minimum średnie, wyższy mile widziane,
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz świetna organizacji pracy własnej,
• Pro aktywność i asertywność,
• Wysoka kultura osobista i godne reprezentowanie firmy,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2),
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Oferujemy:
• Stałe i stabilne zatrudnienie bezpośrednio u Klienta w oparciu o umowę o pracę,
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Szkolenia z zakresu pracy z klientem oraz szkolenia produktowe,
• Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w firmie o pozycji lidera na rynku,
• Lokalizacja: Warszawa - Bielany.