Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: podkarpackie/ Dębica
Nr Ref.: AZ/12/2016
ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ!
Podstawowe zadania na danym stanowisku:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu,
- Codzienna, płynna organizacja pracy biura - prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja podróży służbowych, wykonywanie bieżących zadań wynikających z funkcjonowania firmy zleconych przez Prezesa,
- Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji oraz dokumentacji biurowej,
- Przyjmowanie interesariuszy, odbieranie telefonów, obsługa skrzynki email,
- Elektroniczna i papierowa archiwizacja dokumentów oraz sprawowanie nadzoru nad archiwum,
- Realizacja zleceń płatniczych w ustalonym zakresie,
- Wspieranie procesu fakturowania kontrahentów,
- Prowadzenie prostych procesów rekrutacyjnych (analiza CV, kontakt z firmami pośredniczącymi, pierwszy kontakt z Kandydatem).
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego, (min. I stopnia) mile widziane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia,
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku ok. 3 - 5 lat,
- bardzo dobrej znajomości pakietu Office oraz obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- wiedzy z zakresu tematyki HR,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- chęci rozwoju zawodowego,
- doskonałej organizacji pracy i zaangażowania w wykonywanie obowiązków.
Nasz Klient oferuje:
- umowę o pracę na zastępstwo z możliwością pozostania w firmie,
- pracę pełną ciekawych wyzwań,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
- odpowiednie narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy udostępniany w razie potrzeby),
- dobrą atmosferę w pracy.
??? Zainteresowała Cię nasza oferta???
! Zapraszamy do aplikowania !
Prześlij do nas CV, zadzwoń lub przyjdź
osobiście do naszego biura.
Dane: Adecco Poland Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 2a, 39-300 Mielec
Tel. 723 193 139
e-mail: marta.wiacek@adecco.com